Klachten
Klachten
Hoewel wij onze uiterste best doen om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren, kan er toch iets foutlopen, daarom willen we u toch vriendelijk vragen om uw ongenoegen kenbaar te maken. Van elke klacht kunnen wij leren en op die manier kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren en u nog beter van dienst zijn.
Klachtenprocedure
- Stuur een mail naar klachten@extrasoft.be
- Vermeld uw gegevens
- Geef het onderwerp aan van de klacht zodat deze direct bij de juiste afdeling terecht komt
- Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht

Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden.
Klachten worden binnen 1 werkdag door ons behandeld. Afhankelijk van de situatie zullen wij u per mail of telefonisch op de hoogte brengen en een passende oplossing aandragen of met u bespreken.
Europese ombudsdienst
Alle geschillen vallen onder de exclusieve bevoegdheid van de rechtbanken bevoegd voor onze maatschappelijke zetel. Informatie over alternatieve geschillenbeslechting is te vinden via deze link, doch wij behouden ons het recht voor geschillen uitsluitend aan de rechtbanken voor te leggen.